Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
V lese
Pucharová Kramářová, Vendula ; Dub, Petr (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
Mé práci předcházela tvorba fotografií v nočním lese, která pro mě byla moc důležitá kvůli pocitu tajemna a mystična. Krajinu nepřepisuji realisticky podle fotografií, stylizuji ji a schematizuji. Zajímám se o krajinu nekultivovanou, se spadenými větvemi a trouchnivými pařezy. Maluji olejem, některá místa promalovávám, jiná nechávám nahozená s patrnými malířskými gesty.
Piece of cake
Gračka, Martin ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Pro tuto sérii obrazů jsem si vybral výjevy z počítačové hry Duke Nukem 3D. Snažím se napodobit grafiku počítačových her raných 90. let. Nejde mi o důsledné přemalování pixelů, důsledné překopírování screenshotů, ale o zachycení atmosféry hry pomocí malířských gest a zkratek - převedení pixelové grafiky do média malby. Divák vidí obrazy očima hlavního hrdiny, dostává se tak do jeho role. V mé práci mi jde hlavně o estetický požitek a hru mezi obrazem a grafikou. Dále pak o vyvolání sentimentu, který se dotýká užší skupiny lidí.
Grafický editor simulačních modelů
Hořák, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje úvod do problematiky modelování a simulace pomocí formalismu DEVS. Definuje základní modely (atomický DEVS a složený DEVS), určuje způsob simulace a obsahuje příklady formalismů, které jsou na DEVS založeny (ParallelDEVS, DESS). Dále je popsán způsob zadávání DEVS modelu pomocí grafického editoru, stručný přehled existujících nástrojů a jejich výhody a nevýhody. Zvláštní část je určena k využití jazyka XML pro ukládání modelů a přibližuje formy validace a transformace XML dokumentů. Poté práce obsahuje návrh grafického editoru simulačních modelů, který specifikuje třídy použité pro reprezentaci modelu, pracovní plátno, rozhraní pro export modelu a hlavní aplikaci, inspirované návrhovými vzory. Rovněž je uveden formát XML dokumentu určeného k uložení DEVS modelu a jednoduchý DEVS simulátor. Implementační část se zabývá použitými knihovnami a prací s nimi. Vymezuje jejich klady a zápory. Dokument je uzavřen příkladem návrhu a implementace jednoduchého DEVS modelu ve vytvořeném grafickém editoru určeného pro DEVS modely.
Trofeje
Pavlíček, Jiří ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
18 metrů dlouhá kresba na plátně, zachycující můj vlastní šestiletý příběh života na vysoké škole i mimo ni. Do kresby prosakuje i tématika trofeje a graduje výběrem této tématiky pro moji teoretickou i praktickou diplomovou práci. Plátno je navinuto v dřevěném přístroji a pomocí klik jej lze prohlížet. Práci také doprovází instalace vlastních trofejí a přírodnin.
Za láskou po cestě z perel
Tischler, Marek ; Štech, Adam (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Pro svou bakalářskou práci jsem vytvořil sérii středních a velkých obrazů. V této sérii jsem vycházel z mého dlouhodobého zájmu o žánrovou malbu. Východiskem se pro mé obrazy a kresby staly předměty denní potřeby, které jsem v malbě redukoval na jejich elementární tvary. Cílem bylo vytvořit kompaktní sérii maleb, které obstojí na poli současného umění.
Piece of cake
Gračka, Martin ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Pro tuto sérii obrazů jsem si vybral výjevy z počítačové hry Duke Nukem 3D. Snažím se napodobit grafiku počítačových her raných 90. let. Nejde mi o důsledné přemalování pixelů, důsledné překopírování screenshotů, ale o zachycení atmosféry hry pomocí malířských gest a zkratek - převedení pixelové grafiky do média malby. Divák vidí obrazy očima hlavního hrdiny, dostává se tak do jeho role. V mé práci mi jde hlavně o estetický požitek a hru mezi obrazem a grafikou. Dále pak o vyvolání sentimentu, který se dotýká užší skupiny lidí.
Za láskou po cestě z perel
Tischler, Marek ; Štech, Adam (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Pro svou bakalářskou práci jsem vytvořil sérii středních a velkých obrazů. V této sérii jsem vycházel z mého dlouhodobého zájmu o žánrovou malbu. Východiskem se pro mé obrazy a kresby staly předměty denní potřeby, které jsem v malbě redukoval na jejich elementární tvary. Cílem bylo vytvořit kompaktní sérii maleb, které obstojí na poli současného umění.
Grafický editor simulačních modelů
Hořák, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje úvod do problematiky modelování a simulace pomocí formalismu DEVS. Definuje základní modely (atomický DEVS a složený DEVS), určuje způsob simulace a obsahuje příklady formalismů, které jsou na DEVS založeny (ParallelDEVS, DESS). Dále je popsán způsob zadávání DEVS modelu pomocí grafického editoru, stručný přehled existujících nástrojů a jejich výhody a nevýhody. Zvláštní část je určena k využití jazyka XML pro ukládání modelů a přibližuje formy validace a transformace XML dokumentů. Poté práce obsahuje návrh grafického editoru simulačních modelů, který specifikuje třídy použité pro reprezentaci modelu, pracovní plátno, rozhraní pro export modelu a hlavní aplikaci, inspirované návrhovými vzory. Rovněž je uveden formát XML dokumentu určeného k uložení DEVS modelu a jednoduchý DEVS simulátor. Implementační část se zabývá použitými knihovnami a prací s nimi. Vymezuje jejich klady a zápory. Dokument je uzavřen příkladem návrhu a implementace jednoduchého DEVS modelu ve vytvořeném grafickém editoru určeného pro DEVS modely.
NEJEN MOdŘE
Novotná, Daria ; Franta, Jiří (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
9 obrazů, olejomalby nebo akryl - obrazy, které se odehrávají ve vodě, na pláži, na molu a v bezprostředním okolí během turistické sezóny - aspekty s turismem u moře spojené – trocha romantiky až na hranici ironie a kýče, konzum, byznys - zpracovávání obrazu vodní hladiny, jejích barev a forem v různých deních dobách a za rozličného osvětlení, reálné i zdánlivě abstraktní - posun motivu popř. jeho fragmentu prostřednictvím zjednodušení formy a barev na hranici abstrakce
Trofeje
Pavlíček, Jiří ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
18 metrů dlouhá kresba na plátně, zachycující můj vlastní šestiletý příběh života na vysoké škole i mimo ni. Do kresby prosakuje i tématika trofeje a graduje výběrem této tématiky pro moji teoretickou i praktickou diplomovou práci. Plátno je navinuto v dřevěném přístroji a pomocí klik jej lze prohlížet. Práci také doprovází instalace vlastních trofejí a přírodnin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.